Menu

Servis ONEplus telefónov

Oprava Oneplus mobilov

Oprava Oneplus mobilov

Porucha nabíjania - Ak máte problém s nabíjaním vášho OnePlus mobilu, skúste použiť iný kábel alebo adaptér. Tiež skontrolujte, či je port na mobilnom telefóne čistý a neobsahuje prach alebo iné nečistoty. Ak to nepomôže, môže byť potrebné vymeniť batériu alebo nabíjací port v SLOVIT servisnom stredisku.

Nedostupné WiFi - Ak máte problém s pripojením k WiFi sieti, skúste reštartovať router a váš mobilný telefón. Môžete tiež skúsiť zabudnúť na sieť a opäť sa pripojiť. Ak to nepomôže, skontrolujte, či váš mobilný telefón má aktualizovaný operačný systém, alebo skúste vymazať cache a dáta z WiFi nastavení.

Chybné ozvučenie - Ak máte problém s chybným ozvučením alebo hlasitosťou, skúste skontrolovať nastavenia zvuku a vyladiť ich na správnu úroveň. Môžete tiež skúsiť reštartovať telefón alebo preinštalovať aplikáciu, ak sa problém týka len niektorých aplikácií.

Nedostupné kontakty - Ak máte problémy s nedostupnosťou kontaktov na vašom OnePlus mobile, skúste synchronizovať svoje kontakty s cloudovým úložiskom, aby ste ich mali vždy dostupné. Môžete tiež skontrolovať nastavenia účtu Google a iCloud a uistiť sa, že ste prihlásení na správny účet.

Nezvyčajné výpadky - Ak váš OnePlus mobil nezvyčajne vypadáva alebo sa restartuje, skúste aktualizovať svoj operačný systém na najnovšiu verziu. Tiež skontrolujte, či máte nainštalované aktualizácie pre aplikácie, ktoré používate. Ak to nepomôže, môže byť potrebné vymazať cache a dáta z niektorých aplikácií alebo obnoviť továrenské nastavenia.

Problémy s GPS - Ak máte problémy s GPS, skúste skontrolovať nastavenia polohy a uistiť sa, že máte povolené prístup k GPS. Môžete tiež skúsiť skontrolovať signál GPS, napríklad použitím aplikácie, ktorá vám ukáže, kde sa nachádzate. Ak je problém stále prítomný, môže byť potrebné vymeniť anténu alebo skontrolovať hardware.

Zmrazovanie aplikácií - Ak sa vaše aplikácie neustále zmrazujú alebo prerušujú, skúste vymazať cache a dáta z týchto aplikácií a následne ich preinštalovať. Tiež skontrolujte, či máte najnovšie aktualizácie pre tieto aplikácie.

Problémy s fotoaparátom - Ak máte problémy s fotoaparátom, skúste skontrolovať nastavenia fotoaparátu a uistiť sa, že máte povolené prístup k fotoaparátu. Môžete tiež skúsiť aktualizovať svoj operačný systém a aplikácie. Ak problém pretrváva, môže byť potrebné vymeniť fotoaparát.

Nedostupné Bluetooth - Ak máte problémy s pripojením k Bluetooth zariadeniam, skúste skontrolovať nastavenia Bluetooth a uistiť sa, že máte povolené prístup k Bluetooth. Môžete tiež skúsiť vymazať cache a dáta z nastavení Bluetooth. Ak problém pretrváva, môže byť potrebné vymeniť Bluetooth anténu alebo skontrolovať hardware.

Problémy s reproduktormi - Ak máte problémy s reproduktormi, skúste skontrolovať nastavenia zvuku a vyladiť ich na správnu úroveň. Môžete tiež skúsiť reštartovať telefón alebo preinštalovať aplikáciu, ak sa problém týka len niektorých aplikácií. Ak problém pretrváva, môže byť potrebné vymeniť reproduktor.

Poškodený displej - Ak máte poškodený displej, môže byť potrebné vymeniť displej v SLOVIT servisnom stredisku. Tiež skúste chrániť váš mobilný telefón ochranným krytom a displejom, aby sa predišlo poškodeniu displeja.

Najbežnejšie opravy ONE+ telefónov

Najbežnejšie opravy ONE+ telefónov
Oprava - výmena dotykového skla Oprava - výmena sluchátka
Oprava - výmena LCD displeja Oprava - výmena SIM čítača
Oprava - výmena nabíjacieho konektora Oprava - výmena tlačidiel
Oprava - výmena mikrofónu Oprava - výmena batérie
Oprava - výmena krytu telefónu Oprava - výmena reproduktora
Oprava po poškodení vodou Oprava - výmena elektrických súčiastok
Oprava - výmena kamery Oprava softvéru telefónu

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Objednávka servisu cez Kuriéra

Zariadenie riadne zabaľte do krabice. Kuriér Vás bude kontaktovať.

Cena prepravy kuriérom tam aj späť je spolu 9€ (pre Televízory 19€)

TV musí byť zabalené v krabici aj s polystyrénmi

Kontrolný kód

i
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať